City of angels - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Diana Smit - WaarBenJij.nu City of angels - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Diana Smit - WaarBenJij.nu

City of angels

Blijf op de hoogte en volg Diana

13 September 2014 | Verenigde Staten, Los Angeles

6 sep ' 14
Aan gekomen in de hostel beetje door de hostel heen gelopen en daarna naar de kamer gegaan daar kwamen wij al gouw onze kamer genoot tegen Nancy zat al wat langer in de hostel dus heeft ons wat dingetjes verteld wat wel en niet te doen & na eventjes geklets te hebben viel ik al gouw in slaap moe van de lange vlucht van 11 en half uur

8 sep '14
Vandaag een dagje weg geweest naar Hollywood geweest was erg leuk zoveel sterren als je op keek dat je alleen nog maar sterren zag haha wel erg genoten nog een tourtje genomen van 2 uur nam ons naar Beverlyhills en bel air huizen gezien van beroemde mensen was erg leuk om te zien en te belachelijke grote huizen
Ook onverwacht een bijzonder museum in gestapt van L Ron Hubbard was een inspirerende moment wat die man in zijn jonge jaren heeft vol bracht en gedaan viel mijn mond van open

9 sep '14
Dagje weg geweest naar Manhattan beach samen met Sharonne heb heerlijk genoten van van het zonnetje en het strand lekker bij gekleurd na terug komst lekker gaan douchen en wat gaan eten en drinken in de bar al gouw ontmoeten we daar Shane uit new Zealand gezellig mee aan de praat geraakt waar hij vandaag kwam uit new Zealand en what to do and don't zijn daar & verder op de avond ook nog Daniël ontmoet vanuit Amerika zelf & 3 mensen vanuit Australië kwamen uit Sydney was een gezellige avond gedanst en gesjanst haha

10 sep '14
Vandaag lekker pancakes gegeten met Shane en Sharonne omg waren zo lekker !! Daarna lekker bij het zwembad gehangen en op tijd gaan slapen want gaan weer een dagje op stap :)

11 sep '14
Dagje weg geweest lekker naar venice beach geweest met Shane en Sharonne ben een beetje verbrand maar sla me zelf er wel door heen daarna naar de pier gelopen en overheen gelopen de beroemde pier van de rocket power die coole serie van vroeger hahaha

12 & 13 sep'14
Vandaag beetje bij zwembad gehangen en vooral veel in de schaduw gezeten & morgen vertrekken wij al weer. Naar New Zealand heb er zo veel zin in heb LA. Wel weer beetje gezien Anja hier in dit stukkie dan zijn nog zoveel meer plekken om te zien in los Angeles maar dat komt vast wel een andere keer

• 13 September 2014 - 11:28

Reina:

Klinkt fantastisch schatje! !! Schrijf vooral veel verslagen! Vind ik erg leuk om te lezen! Geniet er verder van!!! Xxx

• 13 September 2014 - 21:41

Tamara: