Reis verslagje new zealand - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Diana Smit - WaarBenJij.nu Reis verslagje new zealand - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Diana Smit - WaarBenJij.nu

Reis verslagje new zealand

Blijf op de hoogte en volg Diana

02 Oktober 2014 | Nieuw Zeeland, Wellington

Hello hello hier weer een reis verslagje van mij ..

Heb het echt naar mijn zin hier in het mooie new zealand 2 groepen met mensen ontmoet super veel mee gelachen!

Na een avond gezellig stappen moesten we erg vroeg de bus in onze eesrte stop was in raglan bij het strand was echt super mooi maar erg veel wind daarna zijn we naar een super mooi plekje gereden was echt een klein surfers paradijsje was echt super

Daar ook grotten gezien 1 tje was met glowworms was echt super te zien hoe zo veel kleine wormpjes licht kunnen geven die net op sterretjes lijken

Daarna onze grote volgende stop was rotorua daar zijn wij een paar dagen gebleven veel gewandeld mijn benen doen nog pijn als ik er aan terug denk haha veel gelachen met lizel and leader hahaha

Daarna weer op de bus gestapt kwamen wij een geweldige groep tegen super veel mee gelachen geweldige buschaufeur !

Daarna kwam bleu duck station middel of now where geen signaal helenaal niks haha maar was wel echt super mooi gewldige avond gehad scrampy hands dan worden twee flessen met bier sider aan je handen getaped en je kan niks tot je er eentje op heb hahahaha dag er na super gave bos/wei rid gemaakt

Dag daarna naar wellington geweest bus af gedropt zijn ee gaan splashen ben van 7 meter af gesprongen was echt super gaaf gister naar the movie set geweest van de lord of te rings & vandaag naar een museum zaterdag vertrekken we naar de south eiland heb er zin in !