Aussiiiee yeah yeah - Reisverslag uit Cairns, Australië van Diana Smit - WaarBenJij.nu Aussiiiee yeah yeah - Reisverslag uit Cairns, Australië van Diana Smit - WaarBenJij.nu

Aussiiiee yeah yeah

Blijf op de hoogte en volg Diana

15 December 2014 | Australië, Cairns

Helloo peepzz,

Hier weer een reisverslagje!
Is een tijdje geleden haha maar geniet te veel van het mooie weer en mooie mannen hahaha.

16 nov avonds aan gekomen in brisbane zodra wij buiten kwamen kregen we een klap van het warme weer in aussie na alles snel uit trekken snel weer alles aan getrokken omdat we werden aan gevallen door muggen hahaha,wachten op de bus naar de hostel.
Eindelijk aan gekomen in de hostel gaan douchen en gaan slapen moe van de vlucht. Paar dingen geregeld in brisbane base hostel zoals bank account en tel nummer.
Na veel contact te hebben gehad met daniellie mochten we de laste 2 nachten door brengen bij hun thuis. Super lief de eerste avond hebben ze heerlijk voor ons gekookt :) 2 de avond hebben wij bij de moeder van danielle gegeten, na een gezellige avond vroeg slapen want vroeg op want de bus naar noosa vertrok al vroeg !

Noosa - kajakken:
Aan gekomen in noosa shutle bus genomen naar onze hostel noosa flashpackers super gave hostel en super modern en mooi,na 1 avond daar te hebben geslapen werden we vroeg opgehaald door discovery everglades om 3 dagen te kajakken ons lichaam beweging begon al goed op de 1 ste dag 3 uur kaijakken waren we kapot n kwame we bij het kamp aan na onze tenten te hebben uitgezocht zijn we met ze alle aan zwemmen en daarna eten weze maken. Dag daarna weer weze kajakken en de rest ging een stuk lopen ! Daarna weer terug naar het kamp en weer wezen zwemmen met ze alle & vroeg slapen want moesten weer vroeg weg !
Aan gekomen weer in noosa nog een nacht wezen slapen in het geweldige hostel daarna hadden we als groep afgesproken als we allemaal terug zijn gaan eten met elkaar en hebben we ook gedaan was erg gezellig !
& nu naar onze volgende stop

Fraser island:
Op naar het land van de gevaarlijke dingos hahaha eigelijk zijn ze echt heel schattig o:).
Na een hobbelige weg naar het meer en naar het kamp eindelijk konden we rusten en aan onze goon beginnen en tipsy worden hhahaha na veel te laat gaan slapen weer vroeg op om nog veel meer mooie meren en riviertjes te bezoeken en the champagne falls na een kleine klim op de champagne falls begon iedereen sharonne der naam te roepen omdat ze schilpadden zagen dhar had der dag van der leven hahahaha !
Een maal weer terug in het kamp vroeg gaan slapen want moesten weer vroeg weg om de ferry op tijd te pakken & dat is gelukt terug in de hostel vonden we het toch weer leuk om met ze alle te gaan eten hadden we gedaan maar moesten vroeg weg want wij hadde de nacht airlie beach!

Airlie beach- whitsudays:
Na een lange nacht bus reis van 13 uur aangekomen in airlie beach de shuttle pakken naar het hostel inchecken en inchecken bij bedrijf die onze bootreis regelde maar gaan chillen in de kamer nog steeds beetje stijf van de nacht bus haha dag daarna half 2 moesten we verzamelen naast de barcelona bar.
Na een lange gesprek op het dek en boot konden we eindelijk weg varen high side safe side low side dead side hahaha en dat was ook zo ! Na geweldig mooi weer te hebben en heerlijk genieten van de wind in je haren aan gekomen bij onze eerste rust plaats super mooi en rustig tussen de bergen wel apart om de eerste avond te slapen op een boot je wiegt de hele tijd hahaha na een geweldige gezellige avond gaan slapen was de eerste avond echt te warm dus niet veel geslapen na weer te vroeg wakker worden gemaakt weer genoten van het mooie landschap en wind door de haren hoorden we dat we naar een lagoon gingen maar eerst een stuk moeten wandelen. Kwamen we bij een super mooie lookout uit .. Daarna weer terug lopen en heerlijk wezen zwemmen ook stingrays en lemon sharks gezien was super gaaf om te zien daarna wezen snorkelen met de hele crew ! Was echt super mooi om te zien mooi koraal en mooie vissen toen hoorde we dat we de volgende dag onze fun dive gingen doen nog geen zenuwen hahaha naar onze snorkel tocht en veel schildpadden te gezien weer terug naar onze rustplek te gaan vroeg gaan slapen want wou er goed bij zijn voor onze fun dive ! Vroeg opstaan en had net mijn ontbijt in mijn kiezen kwam de boot al aan na een geweldige fun dive gehad te hebben wist ik zeker dat ik mijn open water wou halen was echt zo gaaf na de duik weer terug op de boot en terug naar airlie beach na een gezellige afterparty met gratis bier en stappen op naar onze volgende bestemming !

Townsville/magnetic island :
Na een bus rit van een paar uur op tijd voor de ferry naar magnetic island de bus gepakt naar het super mooie hostel base aan het strand ! Na eerst lekker een dagje hebben genoten dingen geregeld voor onze duik brevet ! Daarna zijn wij met een belgisch stel mee geweest en het eiland verkent ! Super mooie zons ondergang gezien ! Wat gegeten en gedronken en vroeg slapen want onse dive course ging beginnen na 4 lange zware dagen de eerste 2 dagen waren in het zwembad en de laatste dagen was het in de zee & de eerste 1 en halfe dag veel informatie daarna volgende dag test gedaan en gehaald jeej gelukkjg ! Kregen we te horen dat we geslaagd waren voor de hele course yeah yeah ! Was zo blij om dat te horen ! Daarna onse fun dive gedaan en toen konden we eindelijk gerust adem halen en feesten hahaha ! Gelukkig konden we nog 2 dagen heerlijk rusten ! Toen toch echt weer terug naar townsville ! Nachtje door gebracht en nu begint ons avontuur in cairns Great barrie riff yeah yeah !

Veel lees plezier & jullie horen weer snel van mij
Dikke knuffel
Van een genietende Diana in down under

• 15 December 2014 - 08:29

Dinoo: