Reis verslagje south island - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Diana Smit - WaarBenJij.nu Reis verslagje south island - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Diana Smit - WaarBenJij.nu

Reis verslagje south island

Blijf op de hoogte en volg Diana

16 Oktober 2014 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Hellloo peeps,

Hier weer een reis verslagje van mij !

De ferrie van wellington naar picton was echt super mooi heel erg van genoten van het uitzicht
Helemaal in picton aan gekomen zijn we naar onze hostel gegaan the villa deed ons heel erg denken aan villa kakelbond van pipi langkous haha. Mooie wandelingen daar gemaakt en een wijn toer gedaan was super gezellig.

Daarna ook weer in een gezellige bus gekomen veel gelachen !
Veel mooie dingen onder weg in de bus onder ander in franz josef de glaciers en verder ook mirrowlake en veel meer mooie dingen gezien

Daarna aan gekomen in Queenstown is een super klein dorpje met een mooi grote meer er aan :) daar ook de fergburger gegeten. Dat is bijna een regel als je hier in Qeeunstown fotos staan op facebook allemaal ..

Zondag gaan we naar het deep south ook weer een mooi stukje van new zealand te zien ben benieuwd ! :)

Jullie horen snel weer van mij !
Lots of huggs&kisses
Diana